stromavbrott

sondag kvall efter spinning ringer mobilen - det ar Andie som har fatt besked att vi har stromavbrott imorgon mondag 8.30-14.30. Det finns inte mkt att gora - det blir jobbdag pa lordag istallet och mandag blir ledig. Forskjutet en dag. Enda helgen pa lange jag och Erik inte ses och jag ar forkyld. Sa min langhelg kan varken utnyttjas till att umgas med Erik eller sticka ut och trana. Det blev en mix, vara hemma inne och jobba med saker jag kan gora utan att vara pa plats, samt varva med promenader, kaffebryggning och boklasning. Helt OK trots allt, har ett otroligt lugn i kroppen nu och snuvan troligtvis borta imorgon eller onsdag senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0