...torsdags jobb i vantan pa singapore...

har gett mig sjalv en kortsemester i tillfrisknadspresent. tar nattflyget till singapore och landar harlig tidig morgon i varmen. idag har vi stangt pa jobbet och da ar det kallt att sitta dar och jobba, sa jag tog mig till beijing i forvag och satte mig pa lyxiga sofitel. bra internet, god lunchbuffe, bred fonsterbrada att lagga bocker, block, parmar och diverse annat som kan behovas.

sa nu sitter jag har sedan 3 timmar tillbaka och njuter av en kopp gront te efter att ha druckit kaffe och atit creme brulee, indisk lunch och till forratt nybakt brod med brie och fikon, och lite sushi och annat kallskuret.

man far mkt gjort eftersom de flesta sitter hemma och jobbar och via "msn/chat" sa flyter det pa om man fastnar med nagot.


snart kommer nog bilder upp har fran singapore dar jag moter erik och sedan fran en semester o i indonesien, en timmes farjeresa fran singapore. Harlig weekend va, 1 dag storstad och 2 dagar sandstrand! Dessutom med nattflyg 6 timmar sa missar min ingen tid om man sover under resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0