helgbesok - erik här en dag!

I fredags hade jag en middag ute och blev introducerad för diverse fackliga representanter i lokala regeringsnivå och ända upp på provinsnivå. Det var en trevlig middag, de var väldigt vänliga och jordnära människor, det dracks nästan ingenting istället fick jag höra en massa roliga berättelser från förr och nu.

Efter middagen tog jag med mig alla rester och åkte hem för att möta Erik som hade kommit hem till mig från beijing, men jag missade honom med 10 minuter så han hade gått ut för nudlar istället.



Helgen blev en intensiv träningshelg, intervaller, vila, badminton, vila, gym&spinning. Kom knappt upp ur sängen för mina armar var helt slut. Söndag morgon hade vi löpning med Zhao, så det blev ca 20 km runt bergen också. Men sen var jag slut. Min hals totalt igensvullen igen, ont ont ont, och trött. Inte bra när maraton kommer upp om 2 v!!

Hade ont i halsen och förkyld förra söndagen, måndagen, tisdagen, hade precis blivit lite lite bättre på fredagen så kom det tillbaks i värre form!! nu är det vila som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0