Sirloin-steak men ingen short-track

Lördag 5 Mars och Lina är i Beijing IGEN. Eg var det tänkt att jag skulle komma till Lina i Xuanhua och jag såg fram emot det jätte-mycket. Hade planerat middag med Dager och grabbarna där, lång löprunda med löplaget på lördag morgon och hot-pot. Men nu fick vi ändra planerna pga sjuk chaufför. Bra ialf att Lina kunde ta sig till Beijing så vi fick den här helgen ihop igen.
-
Idag lördag var vi på jakt efter "short-tracks", dvs löparbanor som vi kan träna kortare intervaller på. Åkte till Workers-stadium men allt var stängt så innan vi var tvungna åka hem till avtalat gympass med min PT tog vi en stek på en Austaliensisk restaurang och fick cesarsallad till starter.
-
PS, ser att jag har vit skjorta igen...inspirerad av Fiats CEO som säger att han har en uppsättning kläder (men flera par av varje plagg), blå fina byxor, vit skjorta och blå ulltröja. Hypereffektivt på morgonen och för jobbet har jag börjat med samma koncept, även om jag tillåter mig lite fler färg-kombinationer på både byxor och tröjor. Men i huvudsak tre olika mönster/färger skräddarsydda kort-ärmade skjortor och till det antingen svarta, blå eller beiga byxor.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0