Söndagslunchen



istället för att bära vattenflaskor bär jag numera gurka! 2 st stora fräscha gurkor, perfekt förpackat vatten! Och gott! (man lessnar på vattensmak till sist om man dricker mycket)



idag är det vilodag för mig, alltså från löpningen. jag var på kontoret imorse ett par timmar, sedan sov jag lite efter en sen extrafrukost vid elva. solen väckte mig och värmde lite väl mycket, så jag ville ut! svårt att vara vilande löpare en söndag med strålande sol och berg så nära inpå.


jag kompromissade och tog en ryggsäck och kameran, en taxi fick skjutsa mig de första 3-4 km som är transport och när man går blir de ganska tråkiga.



ser ni körsbärsträden som en rosa och en vit fläck i det annars brungula?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0