Koppning - sags vara bra for lymfkortlarna

Alternativ lakemedelskonst ar vanligt och har starka traditioner i Kina, en av alla vanligt forekommande och anvanda metoder ar koppning. Manga kineser koppar sig regelbundet och for en vasterlanning ser det ut som det fatt rejalt med spo, men enligt tradition ska det vara bra for lymfkortlarna!?

Tur da att vi blev erbjudna gratis koppning efter varan massage som vi tog efter langpasset. Det var bara jag som ville prova, har aldrig gjort det forr och nar det var gratis passade jag pa.

Har varmer hon upp luften i kopparna, som ar som sma senapsburkar i glas

16 koppar faste hon pa rygg, axlar, overarmar

Sen fick jag vila med kopparna pa 10min innan de togs bort



Efterat sag jag ut som en golfboll, lite om men det gjorde aldrig ont. Tydligen bildas djupa blamarken som sitter i 2-3 veckor och kan omma lite de forsta dagarna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0