Äntligen lördag!

1. Långpass med grabbarna Wu, Zhao, Shan, Ban Xi och en tjej jag inte vet namnet på. 30 km, 3 timmar, mkt prat för att få tiden att gå!


Vi sprang hela vägen till kolkraftverket, det statliga Hebei El Company. Vacker utsikt idag, verkligen ;)

Rundan var en ny, mestadels gick den på en rak E4 som snart öppnas för biltrafik. Alla (utom jag) tyckte det var perfekt att springa på, som en flygplats sa de entusiastisk. Jag höll med om känslan, som att springa på ett flygfält, i 1,5 timme rakt fram.

2. Frukost, diska disk...

 och sovpaus...

3. Laga grejer i hotellrummet, garderobstången, spegeln har pajat för längesen. Nu är det dags, samt att städa undan vinterkläderna! Nästa vecka - ca 25-28 grader och sol!!

4. Laga lunch och svensk radio.

5. Cykeltur med ljudbok. I sandstorm - inte så mysigt.



6. 100 minuters massage tillsammans med Tommy & Leif.

7. Middag med dem.

Såhär bra kan en lördag vara, det som saknas är Erik bara! Han är kvar i Beijing i helgen.


Eriks och mina nycklar, fick nyckelringarna av en kollega i present. Söta va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0