Singapore golf

Sondag 23 Maj, Erik:
Har varit en vecka pa jobb i Singapore och passade pa att spendera helgen dar. Jag och Jonas (logistikchef Singapore) bokade in en golfrunda i indonesien. HELT FANTASTISKT! Vilket jadra lyxliv man kan leva for sma pengar i den har delen av varlden, och golfbanan var den basta jag spelat pa. Tank er en urlacker bana designad av Jack Nickolaus mitt i regnskogen.

Det var harligt vader (om an nagot varmt) och trots ny bana gick det bra och jag spelade inte avlagset fran mitt handikap. Tavling som det var bor sagas att jag vann med knapp marginal efter en dramatisk vandning efter 14:e halet.

Efter golfrundan tog vi en kall ol och lunch innan vi lade oss vi poolen tva timmar i vantan pa att farjan skulle ta oss tillbaka till Singapore. Kom hem helnojd, solbrand och trott kl 2200 och somnade direkt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0