Galen middag och karaoke

Cheferna tvingade nya produktionschefen att bjuda ut oss alla på middag. Det var först ett skämt de försökte tvinga honom, så precis när jag kom in i lunchrummet och de satt och drev med honom sa de Yan Sheng bjuder på middag imorgon kväll. OK kul, vart ? sa jag och då kunde han inte dra sig ur helt plötsligt av någon anledning så vi bestämde ett ställe och en tid.

Vi damer drack öl i tyska glas med handtag (jag, Kathy, Libin och Lance) medan gubbarna drack sprit i dricksglas enligt tradition. Mycket roliga diskussioner och skratt, första gången någonsin alla går ut och käkar ihop utan gäster eller annan anledning som t.ex nyår eller officiell anledningl.

Efteråt gick vi på karaoke i mitt hotell och det var en blandning av diskodans mellan karaokelåtarna, en och annan vals samt även tre olika personers försök att stå på händer och äta vindruvor. 1 poäng till mig och Lance som klarade det, tyvärr inte Viktor... bättre lycka nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0