Tillbaks till gruvan och våren


Fick njuta av lite vårvärme och gröna berg i veckan, hade en kort tjänsteresa till Guizhou och en kund. God mat som vanligt söderut, de vet hur man kryddar! Mr Wang nedan är det andra gången jag träffar nu, supertrevlig kille. Modig också, han smakade på svenskt snus för första gången. Men han tackade nej senare på kvällen så betyget kanske inte blev så högt. Synd annars har vi en bra grej att importera hit!
 
Jag och teknikerna från Sverige som var med på besöket gick ut och promenerade lite på kvällen, det var hur många nyfikna ungar som helst ute, på det här stället hälsar inte alltför många utlänningar på verkar det som. Min kollega som också är fotointresserad fick mycket uppmärksamhet av smågrabbarna... Erik skulle nog också ge hans kamera en viss del av sin uppmärksamhet skulle jag tro...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0