Linas misslyckade lektioner



Jag försökte ge lektioner. Det skulle jag inte gjort.

1. Han näst till vänster höll på att köra över mig. Sedan blev han så rädd för höjden att han inte ville komma ner. Då stack jag ner innan någon skulle skylla på mig (Vilket de ändå gjorde sen, att mina tips inte var till för nybörjare, haha)

2. Han längst till vänster ramlade så hårt att hans byxor sprack från gylfen runt mellan benen och upp till skärpet i back. Vi båda garvade så vi höll på att dö när han upptäckte att byxorna var numera två lösa ben som hängde i ett skärp. Se bilden nedan, han fick knyta jackan som en kjol för att täcka sig...

3. Grace försökte jag få med upp i den medium backen och även få henne att hålla skidorna parallella och inte ploga. Till sist sa hon åt mig på skarpen, "nej jag kan inte följa med det är farligt. Och vi är nybörjare vi kan bara åka såhär och steget är för långt att testa mina tips." 

Då var det bara att lyda, sluta lära ut och inse att ibland räcker det att åka för att det är kul,
och det är ju trots allt rätt kul med alla som ramlar överallt i backen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0