Lördag igen

Dagens planer ser ut såhär:

06.00 - 09.00 Sprang 30 km med Zhao, pratade oavbrutet första 1.5 timmarna. På hemvägen frågade han om jag fortfarande åkte till Beijing och pluggade kinesiska, då slog det mig att en timme där eller en timmes social aktivitet ger lika mycket! Men att boka och betala lektioner är mycket mer ansträngande och tiden spenderad inte lika kul.

09.00-12.00 Jobba jobba jobba. Nästa vecka mkt fullspäckat med resa och överlappande besökare från onsdag fram till torsdagen veckan efter... Bra att man är särbo och kan jobba när man vill. Såhär sitter jag när jag jobbar hemifrån, varierar fotöljen och läsning om riggar med rapportskrivning vid datorn.



12.00-14.30 Göra dumplings hemma hos Linda och äta lunch med henne och Libin.




Till lunchen vi bakat (dumplings) så drack vi äppelcidervinäger-juice. Gott faktiskt, som sur äppeljuice.
15.00-17.30 Jobba jobba jobba igen.


17.30-20.00 Middag med några löparkompisar, jag tror de inte dricker nu så nära marathon (4 v) så förhoppningsvis lugnt och hem i tid. :)

Helt fel visade det sig.  De hade bunkrat med Baijiu, rödvin och öl. VI hade en lång och rolig middag. Här är klockan 22.30 och vi är på väg hem, jag är så trött efter en lång rolig dag.



Sen efter det ska jag slappa i mina mjukisar, ännu en anledning att det är bra att vara särbo, eftrsom Erik avskyr min rosagrå adidas-WCT-sportdress i matchande jacka och byxor... (Puss på dig) Så blev det inte, utan sova sova sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0