Dans-showen!


Här är vi snygga och nervösa!


Glitter i killarnas hår!


Glitter på mina axlar...


Trillingar...?? Eller Tvllingar plus jag??


Killarna posar!


Inlednings-movesen... 230 förväntansfulla personer!


Bubblor!



Jag hade en olycka i första sekunderna-BH-bandet av genomskinlig gummi lossnade och som en projektil snärtade loss... Gah!! Kom bort mig, glömde movesen någon sekund men hakade på de andra sedan och hoppades att klänningen skulle stanna upp ändå...


Dansar i fronten och tänker på att le le le... Och jag hade faktiskt jäkligt roligt! Men det känns som man övat så länge för en så kort stund på scen, 3 minuter plus när man är nervös går tiden fort och man får minnesförlust. Kommer inte ihåg mer än början och slut - ca 30 sekunder totalt.... Va hände egentligen däremellan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0