Ny DVD men kan inte se ändå...

Sen jag skaffade apple-dator har TVn helt tappat betydelse. Bättre skärm än apples finns inte...bättre prylar än apples finns inte. Yes, jag är apple-frälst. Trots det så valde jag ändå att köpa ny DVD när den gamla gick sönder.
-
Valet föll på en Hyundai. Väljer gärna skare där jag har goda referenser och just Hyundai kan Lina ge de bästa av referenser (ref. till hennes älskade Accent).
-
Men, jag blev förvånad när jag packade upp den och den var prydd med små söta hundvalpar. O de är inte påklistarade utan tryckta på burken så jag får leve med de söta små där de är.
-
Synd nu bara att jag inte lyckas lista ut bland de kinesiska menyerna på TVn hur jag får bild! //erik
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0