Shanghai 40-degree hot

Mandag 2 Aug, Erik:
Dags att forlanga mina arbets- och uppehallstillstand i Kina ytterligare ett ar sa nu ser jag fram emot tre veckor dar jag maste uppehalla mig i Shanghai. Maste namligen lamna ifran mig passet. Eftersom jag har lamnat min lagenhet i Shanghai bor jag pa hotel. Det ar ok, enda att klaga pa ar vadret har...

Idag har det varit 40 grader varmt och 49% luftfuktighet....och jag bestamde mig for att promenera de 20min det tar fran hotellet till jobbet...big mistake, kom fram helt dyngsur fran topp till ta av svett :) Skont da att det ar ok att svettas har, i Sverige misstanker jag att folk skulle titta snett pa en, men inte har. Imorn samma vader...pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0