Inbrott? Är någon här?

 


Kom hem på rummet som vanligt och hittar förskräckt ett berg av blommor på bordet. Min första tanke är att gå ett varv i mörkret, är någon här? Letar lite efter ett kort som kan förklara blommorna, men jag hittar inget.
(Men mmm, det doftar blomaffär!) Blommorna är de största jag sett och fått i mitt liv, en meter lång och 30 cm hög. Och liljorna är större än min hand, även om bilden inte framhäver det... Och de är orange, min favoritfärg!

Så är det att bo på hotell året runt, man får stå ut med städning, diskning, klädtvätt, frukost på rummet och nu dessutom blommor!! Jag har nog sagt det många gånger, men vem ska ta hand om mig när jag flyttar tillbaks till sverige?
       

//Lina


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen.

Du verkar ha det bra därborta, kul att man kan lämna en kommentar nu:-)

När har i tänkt flytta hem igen jag har glömt vad du sa.



Här är allt som vanligt, bor kvar i huset och går nu hemma och vänta på att marcus lillebror ska kika komma ut:)

kram emma

2009-09-02 @ 16:21:04
Postat av: Anonym

Hej Emma! Vad roligt, blir det ett oktoberbarn kanske? Vi ska hem till Sverige till nästa höst enligt planen så småningom hoppas jag få träffa både Marcus och hans lillebror, många kramar! //Lina

2009-09-03 @ 00:16:44
Postat av: Emma

Hej.

jo det är beräknat att bli ett oktober barn, så vi får se om han kommer på utsatt datum som är den 22 oktober.



Vet ni vart ni kommer bo när ni kommer hem igen ?



Kram/ emma

2009-09-10 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0