Brev från våra nyvunna vänner

Idag jobbdag och imorn en dags vila igen. Lina åkte norrut imorse och även om det var tråkigt att hon åkte var det en kul dag på jobbet och Lina och jag träffas ju igen nästa helg...då ska vi springa järnet!

Fick mail och bilder från våra nya vänner idag:

"This vacation was very special for me and all my family .We all look forward to your next arrived. My father hope you can come when the watermelon is ripe at next year's 5.1." - Wang Hong (till höger i bilden nedan)





Det var speciellt för dem, men det var också speciellt för oss. De var så snälla och gästvänligt. Vi hade jätteroligt tillsammans med dem och jag ser fram emot att åka till dem när melonerna mognat. Ska tilläggas att Hongs pappa även nu kallar mig sin bror...det betyder att vi är välkomna :)  Erik

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Tänkte bara berätta att jag stötte på Albin Gräns när jag var i Göteborg i helgen! Jag tipsade om er blogg, så vi får väl se om han hittar hit! :o)

Ska hålla tummarna för er nästa helg!! kram kram

2009-10-13 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0