Besök från Sverige

Söndag 22 Nov, Erik:
Under veckan som gått har jag haft besök av vänner från Sverige, min gamla universitetskompis Martin och hans vän/flickvän eller så, Catrin. Lina var också här förra helgen..så det har varit fullt hus och det har varit roligt att få besök och umgås med vänner och fästmö.

Deras vecka har varit intensiv, medans jag har jobbat har de gjort sightseeing i regn och rusk på heltid. När resan bokades såg det ut som min vecka var ledig och jag skulle ha möjlighet att vara ledig några dagar...så blev det inte. Istället blev det en väldigt intensiv och händelserik jobbvecka, det lär ni få höra mer om senare. 

Hur som fick vi hela den här helgen tillsammans och igår avslutade vi med att shoppa julklappar, besöka Jinan Temple och till sist bar-häng på 87:e våningen i Jinmao Tower. Det var roligt att ha de här och jag hoppas de när de smält det är nöjda med veckan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0