Sitter på flygplats och räknar timmar till Erik

Jag är förundrad över att jag får ihop förra veckans och denna veckas schema. Först besök från Sverige förra veckan, mycket trevligt, sedan direkt till ovanjordsgruvan, och kom hem söndag em, för att få amerikanskt besök mån tis ons som krävde en del förberedelse, men också trevligt, sedan åka till en annan (underjords)gruva redan idag onsdag kväll innan besöket hunnit hem, och från gruvan åka tillbaks på fredag (bil 1.5 h + buss 3 h + flyg 2 h) och möta Erik på Radisson hotel på kvällen. Och spendera helgen med honom för att åka med nästa veckas gäster tillbaks för två dagars grej med dem. Men sen är det nästan jul!

I Eriks liv är detta schema ingenting, han är ju numera en resvan säljare, men för en fabriksråtta som jag... min hjärna går på högvarv av alla intryck.

Puss på dig min säljare om du ser det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0