Kineser ater inte svensk julmat!

Lordag 5 Dec, Erik:
Igar innan jag akte till Beijing bjod jag med min avdelning pa "jul-middag" pa var stolta svenska kulturskatt...IKEA. Jag sa till dem att jag tyckte de skulle prova lite olika svenska ratter och rekommenderade bla kottbullarna och den gravade laxen....vad tror ni majoriteten av mina kineser valde?

6/6 tog tva huvudratter
5/6 tog kinesisk risratt
4/6 tog friterade chicken-vings och kinesiska korvar
3/6 tog kottbullar
1/6 vagade sig pa att prova gravlaxen
...och har ar kara Allen som uppepa ett lass med strips la en tiramisu

Ja, det ar sa har kineser ater...mixar och blandar och inte sa vagade att prova nya gjejer utanfor deras vanor :) Men svensk julmust fick jag alla att prova...men jag fick kampa for att fa de att forsta att det inte var alkohol i musten...2 tyckte de kande sig berusade efterat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0