Vaknar 05.10 varje morgon...

Jag har oväntat blivit förtjust i tidiga morgonar... Eftersom jag ofta springer på morgonen så har jag blivit van att vakna 04.50. Så när jag inte springer, då vaknar jag 05.10, långt innan väckarklockan ringer, och går upp. Det är jätteskönt, då har man helt plötsligt 2 timmar fritid på morgonen!

Då kan man sätta sig och streama på tv4play.se med en kopp kaffe och en proteinglass... (Självgjord! Se nedan)

Blanda 1dl vaniljproteinpulver med en tesked Nescafe och 3 msk mjölk. Frys in och servera med hackade nötter. Verkligen jättegott! Nu vet jag att några blir förvånade över proteintillskotten =)

Kött mängden jag får i mig här är väldigt liten och om jag ska fortsätta träna som jag gör och få i mig minst 100 g protein om dagen (rek mängd) så funkar inte ångat vetebröd och stekta grönsaker i olja med enstaka köttbitar eller ärtor. Lunchen är inte proteinrik och därför blir det svårt att få i sig rätt mängd under övriga mål...
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej på er!!

Vilken fin ny blogg! Jag följer ju ert liv därborta stenhårt..men jag har ett litet önskemål! Skulle ni vilja skriva från vem av er varje inlägg er! Ni gör det ibland, men oftast är det jättesvårt att förstå vem som skrivit vad... Får man vara så jobbig??!!! Kram på er iaf och hoppas att vi ses snart! /Lotta

2009-08-26 @ 11:32:38
Postat av: Lina

Vi ska göra det i fortsättningen, bra att du påpekar det! Kram

2009-08-28 @ 00:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0