roadtrippen- "vem ska spy??? Alla!!"

Denna resa har varit rolig, erik som vet hur var chauffor Shuhui ar kan farsta, han ar otroligt lustig, pratar hogt och staller underliga fragor och slutsatser och skrattar hela tiden. Teamet som akte var jag, Wu och Zhao som skulle springa, sedan Zhao's fru och Shuhui som korde. 
 
Efter loppet sa var zhao valdigt medtagen av varmen, han ar ju trots allt 60 ar och han ar valdigt smal (51 kg pa 175 cm) sa han var tvungen att spy nagra ganger efter att han kommit i mal. Zhaos fru ar valdigt bil-aksjuk, sa hon spydde genom fonstret pa vagen till Tianjin, nar vi hamnade i bilko dar det bromsas mycket. Sa nar vi satt pa graset med en illamaende Zhao sa jag at Shuhui att leta efter plastpasar att ta med innan vi akte tillbaka. Han fragar forskrackt "vem ska spy?" och Wu svarar "alla! alla ska spy!" och jag forklarar "Zhao mar illa av varmeutmattning, zhaos fru ar aksjuk och wu spyr nar han ser andra spy" och Shuhui ser alldeles radd ut och skriker "Eeeh!" Han tanker nog pa sin bil och hur rolig denna hemresa kommer bli... haha, bara jag och han i den tranga lilla taxibilen som inte vill spy....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0