Happy Fitness

Gymmet jag gått på i drygt 2 år har gått i konkurs och är stängt. Min pt Eric jobbar nu som vaktmästare i grannkvarteret. Jag och alla andra som uppmanades förlänga våra medlemskap med rabatt bara några veckor innan de konkade har förlorat våra pengar!!! Tydligen har några medlemmar gått samman och stämt ägaren, men de har inte några förhoppningar att få tillbaka några pengar. Kan man ringa konsumentombudsmannen? 
-
Viktigast för mig var dock att snabbt hitta nytt gym så jag kunde fortsätta min träning. Och bara dagen efter jag blivit informerad om att gymmet stängt ser ett annat gym längs vägen till jobbet. Jag har alltså gått just den vägen i 2 år och aldrig lagt märke till att det ligger ett gym där, men nu när det var min prioritering finns det bara det längs min väg! Vad mer är det man passerar utan att upptäcka? 
-
Happy Fitness heter stället och det är mycket bättre än mitt förra gym. Större, mer maskiner, fler löpband, större spinninghall med fler pass och coolare musik, simhall, aerobicshall, massor av seriösa träningsmänniskor som inspirerar. Ett riktigt gym! Im happy, happy fitness. (Bra namn på ett gym fö)
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0