Tid för vila - fixa grejer

Den elaka forkylningen har fatt mig pa fall. Sedan jag kom tillbaks i mandags har energin bara rackt till att jobba (vilket dock har varit ovanligt inspirerande och roligt efter att haft sa lang semester), pa morgonen har jag forsokt jogga ca 4 km for att fa lite luft, men pa kvallarna har jag fatt somna tidigt med en bok istallet for spinning. Helt ok dock eftersom vanligtvis efter maraton brukar jag lagga in en lugn vecka, och nar man har mycket pa jobbet ar det ocksa bra att vila upp sig. Nytt ar och satta nya mal och utvardera forra arets resultat ar nagot som man tanker pa aven efter att man stangt datorn och gatt hem. Men som sagt, det ar roligt! 

Denna helg ar ju Erik pa resa (japan och korea) sa jag har en hemma helg. Eftersom jag ar forkyld och inte orkar springa pa morgonen nar det ar kallt och morkt lag jag kvar och kollade pa dokumentarer pa SVT play och at en rejal frukost. Darefter moblerade jag om HELA rummet, tog tag i problemet med min trasiga tradlosa router, stadade och fixade. Den oanvanda inbyggda energin och uttrakigheten gor underverk. Nu skiner solen, det ar nagra plusgrader ute sa jag ska ut och jogga i eftermiddag, for att fa lite vitamin D. (Se till att ni ocksa far det, googla lite pa det! ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0