varldens samsta ide

igar sa erik att jag hade varldens samsta ide nar jag drog ut oss pa en 40 minuters cykelrunda till giante (cykelfixarn) for att slappa ut luften pa vara nypumpade dack och fa dem "maskinpumpade", vi kom dit 5 min efter stangning sa ni forstar stressen men de pumpade, och nar vi kom ut var det sporegn - ett sant riktigt tropiskt regn. Fast temperaturen var inte tropisk, runt 0 grader typ och det hade blivit morkt. Inte jatteharligt att cykla hem i, koldfrusna och blota. Nar jag fick iden hade Erik precis kommit ocksa, klockan var halv sex och han hade suttit pa taget i 4 timmar. Jag holl med om att iden tog priset och i framtiden ligger jag samre till nar jag ska promota min vilja. DOCK IDAG SLOGS DEN IDEN MED HASTLANGDER. Vi har kommit fram efter en HEMSK 18 milscykeltur i motvind och snostorm och uppforsbacke och en vackarklocka som vackte oss 4.45 for att hinna med alla milen innan det blev morkt, vilket vi anda inte hann, utan sista personen var hemma efter 19 igen... Bilder kommer snart.

Kommentarer
Postat av: dad

Maskinpumpade däck? Påminner om ett gammalt "Dolda kameran" avsnitt där en dam kör in på verkstaden och byta luft i däcken.

2013-04-05 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0