Smygfoto på maratonlag

Svårt att urskilja kanske, men Etiopens lag i mjukiskläder grått och rött på flygplatsen dagen efter. jag ville men vågade inte gå fram och fota mig med dem... de hade en pokal med sig iallafall. och de haltade. jag och erik satt och undrade om de också hade ont dagen efter, eftersom professionella löpare borde ju vara härdade, men de såg slitna ut allihopa.
.
Det var häftigt att springa med "världselit", det var uttagning till OS i England, så kvinnorna top 3 var från Kina och vinnaren Wang Jia Li sprang på 2.22, medan männens klass vanns av en Kenyan, Kemboi, på 2.03...
.
Erik och jag har en bit kvar, men det var roligt att få tävla ihop med dem! Kommer följa OS i sommar när maran går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0