LINANGMAN - 3:23:17

De lyckas alltid anmäla mig som LINANGMAN...
Nytt PB iallafall, kapade 5 minuter från Beijings maraton.
Och om man jämför backigheten så är detta det backigaste maratonet jag sprungit, i klass med Lidingö fast utslätat.
(Beijing - 109 höjdmeters stigning, Chongqing 418 höjdmeter, Lidingö50KM 556 höjdmeter)
Nu har jag 37 sekunder kvar till att slå Zhaos bästa resultat, vilket jag hoppas göra med god marginal innan året är slut.
Det var roligt att springa ända fram till 32 km, sen var det "acceptabelt", men från 36 km var det hemskt, från 38 km fick jag hopp igen, men från 39 km kändes det omöjligt igen, vid 40 km ville jag sluta springa, vid 41K såg jag huset vid slutet och "spurtade" så gott det gick med tunga ben.
HUSET VID SLUTET: OCKSÅ VÅRAT HOTELL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0