Hardtranining infor Gtb-varvet

Lordag 2 april, Xuanghua: Langhelg i Kina och jag (erik) ar hos Lina Fre-Tis. Lina har forberett intensivt traningsschema, dags att spurta infor Goteborgsvarvet:
-Fre, 10K tempostegring lopband + mata troskelhastighet
-Lor, 16,5K tempo bergslopning 250m hojdstegring
-Son, 37K lattlopning distans
-Man, fm 20K distans latt/aterhamtning, em OLGOR 

OLGOR ar nytt begrepp for mig fran och med denna helg. Det innbebar 2 intervaller pa given distans enl 2x400m+2x300m+2x200m,+2x100m. Ett intervall kors stax over troskelfart (17km/h i mitt fall) och ett intervall under troskelfart (15kmh i mitt fall)...kommer bli sjukt jobbigt och ska ta 2 dagars helvila efter det. 

Igar lordag korde vi ialf 16.5K distans tempo bergslopning och det var jatteharligt men grymt jobbigt. Var lange sen jag korde bergslopning och idag sondag ar jag sur i vaderna. 

Passerar langs rutten stenbrott och igar sprangdes det, flera kraftiga smallar som ekade mellan bergssidorna. Det gar at mycket sten/makadam/betong till Kinas nya infrastruktur och landskapet forandras sakta. (see dammoln bakom lina efter en small)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0