Coach-samtal i portugal - PT Magnus Hagström

Har varit och inhandlat en pilatesboll. Om man ska bli duktig löpare så måste man göra annat än att springa också. Efter att gått genom lite om min bakgrund, mina mål, mitt träningsschema och vilka tillgängliga verktyg jag har så var bl.a en addering en pilatesboll för att träna lite mer styrka och stabilitet! Balans balans balans... Prova sitt på knä på en sån här - inte lätt!!



Jag var med på ett tränignspass, puls workshop med Magnus och fick stort förtroende för hans kunskap och coachningsförmåga. Bokade in en timmes personligt samtal vilket fanns möjlighet under training camp. Helt klart värt pengarna och nu sitter nya anteckningar uppe på väggen och även nya inslag i mitt träningschema!

Annan rolig grej, när jag på tisdagen kollade på morgonsoffan SVT play, då var han och Moa Herngren där och snackade löpning!



www.performancebyhagstrom.se eller www.pscoaching.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0