Blod, svett...och inga naglar

Söndag 14 Mars, Erik:
Det blev kort, men hann ändå att träffa mina syskon när jag var hemma i Sverige. Camilla med familj bjöd på riktig födelsedagsfest på lördagen och på söndagen bjöd Linnea mig på brunch på Clarion, Albin var tyvärr sjuk annars hade jag sett fram emot att få träffa honom. Det var jättemysigt, tack för upvaktan syrror!
Jag prioriterade också att få ett par timmar egen-tid då jag shoppade. Det sägs ju att allt går att köpa i Kina, men believe me när jag säger att skor storlek 45 inte finns...jag har förgäves letat utan att finna. Så med 7 återstående tånaglar på mina 10 tår var det prioriterat att köpa ett par löparskor storlek 45, det fann jag på löplabbet. Har nu gjort mina första 30km i Asics DS Trainer och är jättenöjd. De blir mina mängdskor, medan jag snör på mig Adizero för en-milen och Göteborgsloppet. Asics DS är mer dämpade, lätt pronationsstöd, men är ändå en lättviktssko med tunn sula som ger bra känsla med underlaget.
PS, en filosofisk fråga: I Sverige är jag 30 år och i Kina 31 år. Hur gammal är jag då i USA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0