Dansträning 8 timmar

Jag och ett gäng andra ska ha ett dansuppträdande på Annual Party. Festerna är rätt roliga här, många sätter ihop olika uppträdanden utan att vara speciellt proffessionella. Vi ska dansa till "nobody" av "wondergirls", samma dans som i deras video. Inte jätteenkelt. Men vi har två proffs att hjälpa fyra totala nybörjare. Proffsen har blått och rosa på sig.



När jag kom hem somnade jag direkt, min hjärna var helt slut av att koordinera rörelser och minnas nästa steg. Men vi hade jättekul, företaget bokade träningslokal, kom med vatten och sen bjöd på middag för oss. Sedan gick vi på stan och letade efter peruker, kläder och skor som vi också kommer få av företaget till vårt uppträdande. Schysst! Sedan ska det tydligen vara lösnaglar, lösögonfransar och ihop med peruken kommer man inte känna igen oss alls... Vi är tre killar och tre tjejer.

För övrigt ska min avdelning sjunga en sång tillsammans på kinesiska. Sedan kommer cheferna hitta på något, så jag deltar tre av tio shower i år! En ny karriär kanske? haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0