Lördagsbouldring i Xuanhua


Det håller på att öppna ett gym på tredje våningen i mitt hotell. De har dessutom en del till inne i stan, med squash, bouldervägg, bastu-yoga (?) och spinning, danspass och sparringsäckar, personliga tränare mm.


Jag och Grace fick en privat rundvandring och prova på 5 minuter av varje aktivtet. Lagom för mig som var lite seg på lördagmorgonen.

Sedan hade jag lunch och en ansikts och kroppsbehandling inbokad med Kathy, men då hennes mobil var avständ så fick jag åka hem och sova lite istället. Behandlingarna hade nog varit skönt, men att sova är också avslappnande när man är lite bakis...

Dessutom blev min middag med Mr Zhang inställd, jag ringde honom 17.30 och då visade det sig att han precis hade ätit för han trodde jag hade åkt till Beijing! Vi hade bokat två dagar innan.

Börjar folk ledsna på mig eller var de så att de andra också var bakis =) ?

Hursomhelst, middagen blir imorgon istället, behandlignarna en annan helg för imorgon söndag är det äntligen LÅNGPASS med Zhao Guo Fang!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0