Mina lagkläder är här!

Lina: Mina skor och lagoutfit är här nu! 120 kr fick jag ett funktionslinne, funktionshotpants och löparskor för. De är testade och utvecklade för Chinese Athletic Association.

Om jag kommer på plats 1-30 och har kläderna på mig kan jag vinna något, vad förstod jag inte. (Mina löparkompisar kan inte ett ord engelska så därför förstår jag inte alltid vad de vill, exempelvis när de kom och ville att jag skulle beställa dessa löparkläder. Men de hade köpt till sig också och de var ju inte dyrt, och eftersom jag kunde vinna något sa jag ok.)




Linnet var skönt men shortsen var verkligen hotpants, de är stora som bikinitrosor ungefär.



Mina nya skor. Lättare än några av mina förra par. Önskar jag hade en våg tillgänglig. Ska provspringa dem ikväll tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0