3 veckor till Marathon-dagens långlopp en mardröm

Åh jag är förstörd efter morgonens långlopp! Feber, ont i kroppen, ont i huvudet, konstant törstig och hungrig.

Idag blev det 31.4 km på 3 tim och 01 minuter. För mig längdrekord i den hastigheten och det straffar sig... Fick efter en rejäl frukost, bara en halvtimme senare släpa min ömma kropp ut för att köpa juice och bullar - mer kolhydrater! Tvångsåt en bulle, en stor rulltårta och en 10x10 cm mjuk pepparkaka! Fika nog för 4 pers, jag skojar inte! Nu sitter jag igen en timme senare med köttfärspiroger...

En liten kommentar till Erik: Idag så pratade min lagkompisar om dig. De sa att mitt mål är ju 4 timmar och ditt är ju 5 timmar. Men jag kommer inte kunna springa 4 timmar, i bästa 4,5 timme, medan du Erik tydligen kommer klara 4 timmar. Så uppriktiga är man här och de är rätt imponerade av din fysik - din längd, styrka och andning. Mig är de imponerade av att jag väger (!) mest av oss i löplaget... Haha, smickrande va?

Nej, nu sticker jag iväg och får massage tror jag, det kanske hjälper. (Lina)

Inspiration: Isabella, bild från Aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0