Tidig shoppingrunda och fordonspecial


Mål:
Dunjacka. Vinterskor.
Resultat: Mörkblå dunjacka 258 kr, svarta skinnstövlar 256 kr. Inte alltför dyrt.



Kl 09.00 åkte jag iväg, ut i vinterkylan för att hitta en varm lång dunjacka med luva och pälskrage så jag slipper gå runt och känna mig frusen hela tiden. Dessutom ett par skor som inte är pumps där snön kommer in på fötterna hela tiden.

Man kan ju tycka att som svensk borde man inte bli överraskad av vinterkylan längre, men hur jag än letar hittar jag inte mina vinterkläder, måste ha glömt dem i packningen och förra året bodde jag ju på fabriken så då behövde jag inte gå ut så mycket, bara 2 min promenad till kontoret.

.....................................................................................................................................
Tog lite bilder på fordon idag:
.....................................................................................................................................
Cykelparkeringen är fylld med moppar, cyklar och trehjulingar.




Stadsbuss på gågatan:

Polisbil:



Lokalbuss:


Bröllopsbil:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0